piątek, 4 maja 2012

Podwójnie szczęsliwa

Wróciłam z pracy ,buziaki i życzenia juz od progu (imieninki). Odpalam laptopa by zobaczyć co nowego na blogu , a tutaj taka niespodzianka . Serce nieomal chciało wyskoczyć z radości .Dostałam wyróżnienie od Jasminy rękodzieło  za co ogromnie DZIĘKUJĘ .
Teraz należy wymienić 5 punktów o sobie ,co lubię itd
Więc 1 Rodzina zawsze na pierwszym miejscu ,kocham ją.
         2  Praca lubię ją ,choć czasami mam jej dosyć ,wysysa moje wszystkie siły i nerwy.
         3 Krepa kocham ją i dziękuje temu kto ją wynalazł (włoska)
         4 Fotografia moja wcześniejsza pasja  niestety nie mam na nią czasu Moje fotografie
         5 Ludzi  szczerych otwartych na świat choć życie nas nie oszczędza


 Należy wyróżnić 10 blogów oto one
1Kwiaty z bibuły rękodzieło ..bibułkowe szaleństwo i nie tylko za podobną pasję
2Fiolkowe-sprawki za to że ma szalone pomysły
3Decokuferek za piękne aniołki tez chce takie umieć :)
4Papierowe Wariacje Wronki za różyczki które kocham
5Szczęśliwy człowiek który posiada pasję za parasolki i wiklinę
6ogrody freesie za piękne malowane obrazy
7Atelier cherry za pomysły
8 Anna Moja Pasja Rękodzieło  za wszystko a szczególnie za wózeczki
9Moje Pasje za piękne kartki
10 Dziupla Pagaty za karteczki i kwiateczki
Mam nadzieje że zrobiłam wszystko ok to mój pierwszy raz jak coś  nie tak piszcie .A teraz wezme się do domowych obowiązków DZIĘKUJĘ




                             

7 komentarzy:

  1. Gratulacje! Wyróżnienie jak najbardziej Ci się należy, bo twoje prace są prześliczne! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję....jest mi strasznie miło!!!:):) Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  3. MOJE GRATULACJE I DZIEKUJE ZA WYRÓŻNIENIE DLA MNIE BARDZO TO SOBIE CENIĘ

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję. To niesamowicie przyjemne otrzymać takie wyróżnienie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za wyróżnienie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcenie kilku chwil na napisanie tego komcia :)